Thursday, January 14, 2010

Aizat - Kau aku

kau dan aku adalah satu
tak kira apa segala rintahan aku
engkau selalu ada
biar kata memisah kita
biarkan saja kerana terbiasa

mengejar mimpi yang pasti akan
aku sentiasa merasa kehilangan mu
ku akan tunggu saat bertemu
tiada henti walau dimana kita berdiri
di dalam dunia ini
biar sampai akhirnya nanti

semua tak terang di mataku
walau warnanya menyala
ingin merasa namun aku takkan cuba
biar kata memisah kita
biarkan saja kerana terbiasa

mengejar mimpi yang pasti akan
aku sentiasa merasa kehilangan mu
ku akan tunggu saat bertemu
tiada henti walau dimana kita berdiri
di dalam dunia ini
biar sampai akhirnya nanti

akhirnya nanti...
biar..sampai..akhir..nya nanti
woo ooo..

mengejar mimpi yang pasti akan

aku sentiasa merasa kehilangan mu
ku akan tunggu saat bertemu
tiada henti walau dimana kita berdiri
di dalam dunia ini
biar sampai akhirnya nanti


Click here to download

0 comments:

Post a Comment